Vera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is die geweldige meid!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is die geweldige meid! Empty Wie is die geweldige meid!

Bericht  Sisel zo jul 01, 2012 8:51 am

Vera is 13 jaar en wordt 5 juli 2012 14. Ik wil haar voor haar verjaardag een boekenbon van 20 euro geven. Maar dat wilt ze niet. Ze wilt een klein cadeau maar ik vind dat ze het verdient. Vera schrijft goede verhalen en kan goed zingen. Ze heeft een kut verleden gehad maar straalt nu meer dan ooit. De vrienden staan voor haar in de rij omdat ze zo een prachtmeid is. Ze heeft veel mensen die om haar geven en die haar steunen. En ze is gewoon helemaal geweldig. I love you I love you I love you
Sisel
Sisel
Admin

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-12
Leeftijd : 25

https://vera.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is die geweldige meid! Empty Re: Wie is die geweldige meid!

Bericht  Alice. zo jul 01, 2012 9:00 am

Siseeel! O mijn god, ik word hier echt stil van... en het gebeurt nou niet zo heel vaak dat mensen met sprakeloos krijgen, ook al lijkt dat wel zo! Surprised Ik ben zo blij met jullie! Je kunt het je niet voorstellen! Ik kan gewoon... nooit de juiste woorden vinden... Jij kan dat zo mooi omschrijven, maar ik hou zooo veel van jullie dat ik niks weet te zeggen! Let alsjeblieft niet op dit idiote bericht, maar ik wil jullie gewoon heel erg bedanken! Voor alles Sad *Veegt traan weg, snuit neus*

Alice.

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 01-07-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is die geweldige meid! Empty Jo man!

Bericht  Sisel zo jul 01, 2012 9:01 am

Ik kan niet zonder jou. Ik sta 25 uur per dag en 7 dagen per week en 365 dagen per jaar voor jou klaar. cheers cheers cheers
Sisel
Sisel
Admin

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-12
Leeftijd : 25

https://vera.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is die geweldige meid! Empty Re: Wie is die geweldige meid!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum